20 Haziran 2014 Cuma

Sevgili Dostlar ;

Mekanist Ailesinin bir üyesi olduğumu birçok kez yazmış paylaşmıştım benimle küçük bir röportaj yaptılar okumak için bu linkte tıklayabilirsiniz :)
Röportajın bir kısmı ise aşağıda sizlerle;




Follow Friday serimizin bu haftaki konuğu Gurumuz Tuğba, nam-ı diğer Endi’nin Mutfağı… Kendini aşçı yengeç olarakta tanıtıyor. Çünkü mutfağı ve yemek yapmayı çok seviyor. Amatör olarak yemekler hazırlıyor, fotoğraflayıp tarifleriyle birlikte blogunda paylaşıyor. Bunun yanında bir de çiçeği burnunda annedir kendisi. Hadi gelin Tuğba’yı ve onun şirin blogunu tanıyalım.
Keyifle okuyun ve takipte kalın ;)

Kısa ve öz biraz kendinden ve blogundan bahseder misin?

Merhabalar ben Tuğba Kılıç nam-ı diğer Endi’nin Mutfağı – Aşçı Yengeç
3 seneye yakındır mutfağımın kapısını açıp, evimde yaptığım ve amatörce fotoğrafladığım tariflerim, gezip görmeyi yemeyi içmeyi çok seven bir çift olarak her yeni keşfettiğimiz mekanları paylaştığım yazılarımla sosyal medyadayım. Blogger olmamın yanı sıra hayvanları başının tacı yapmış, mutfak delisi bir yengeç, şimdilerde ise acemi anneyim :)
Blog yazmaya karar vermem blogumun adını belirlemem ile aynı hikaye aslında kısaca bahsetmek isterim;
Sokakta bulduğumuz sarı minik bir kedi hayatımıza girdiği anda eşim adı ” Endi ” olsun dedi her sabah uyandığında paçamızdan çekiştire çekiştire bizi mutfağa götüren Endi ne yazık ki bizimle 6 ay kadar evimizin bir ferdi olarak yaşayıp meleklerin yanına gitmeye karar verince tüm günümü onunla geçiren ben kendimi başka bir şey ile oyalamalıydım neredeyse tüm günü mutfakta geçirip,sürekli workshoplara katılan, Julia&Julie (Martha Stewart) filmini kaç kere izlediğini hatırlamayan mutfak delisi biri olarak beni en mutlu edecek şey tariflerimi paylaşmak olacaktı. Mutfağımda her an benimle olan Endim’ in ismini de yaşatmak adına benim blogum böylece Endi’nin Mutfağı ismi ile bloger dünyasına adım attı :)

Tagged: , , , ,

1 yorum:

  1. Tuğba hanım bebeğiniz çok tatlı Allah analı babalı büyütsün kaderide kendi gibi güzel olsun.

    blog tasarımcınız.

    YanıtlaSil