6 Şubat 2013 Çarşamba


En sevdiğim köşe yazarlarından,
En yürekli ve gerçekten samimi kadınlardan,
En kadının dilinden insanın halinden anlayanından,
En hayır için adım adım yürüyen,teşvik eden,
En kırmızı rujun yakışanlarından,
En simli süslülerden,
En güzel tanımlamaları sevdiklerinin isimlerinin başına koyanlardan,
En Baykuşla Zeytinin Hep Mutlu Buluştuğu Evde Türk Kahvesi Kıymeti Bilenlerden,
En hassas yürekli,sefkatli ve arkadaş annelerden,
En okuruna,takipçisine değer verip iletişim kuranlardan,
En şükredenlerden,farkında olanlardan
En hayvanseven,koruyanlardan,

En ''şansyapraklıyonca'' nın kitap fuarında imza günü olduğunu öğrenip bir de üstüne önemli bir sebepten dolayı gidemeyeceğimi öğrenip çok üzüldüğümü bilen canım Hatice bir sabah elinde hemde Endinin Mutfağı'na imzalı Karışık Kuruşuk Şeylerle gelince sabahın kör vakti havalara uçtum :)




Köşe yazılarını çok severek takip ettiğim 4Yapraklı Yonca'nın kitabı da elbette köşe yazıları gibi tam olarak aynı yerlerde,aynı mekanlarda,aynı şeyleri yaşamışlık hissi verirken sayfalar bitmese diye düşünüyorsunuz.
Sevdiklerine taktığı isimler,kitabın sayfalarındaki sevimli resimlemeleri ise ben çok sevdim.

Hele 42.sayfaya geldiğinizde okuru ile birebir iletişim kurmak adına '' hadi bu sayfaya geldiysen bana mail at :)'' cümlesi ve sonrasında attığım maile 5 dk.içerisinde cevap verişi ile yüzünüzde bir gülümseme ile kitaba devam ediyorsunuz :)

Ben kitap ile ilgili daha fazla ayrıntıya girmeden kitaptan çok güzel bir alıntı ile harika vakit geçirebileceğiniz bu kitabı ve Yonca Tokbaş'ı Hürriyet ve Kelebek ekindeki yazılarından takip etmenizi öneririm ...

''YOLA GÖNÜLDEN ÇIKARSAN,ZENGİNLİK KISKANIR ARKANDAN KOVALAR;
AMA YOLA ZENGİNLİK İÇİN ÇIKARSAN GÖNLÜN KIRILIR,SU KOYAR ... ''






Tagged: , , , , , , , , ,

8 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben yoğun iş tempomdan dolayı kitap okumaya maalesef çok vakit ayıramıyorum, ayırdığım zamanlarda da sektörümle ilgili yayınları takip etmeye çalışıyorum. Ama bir yazar ve kitabı hakkında bu kadar mı güzel yorum yapılır? Yarattığınız içtenlik kitabı çok sıcak ve keyifli bulacağımı hissettirdi. Değerli öneriniz için çok teşekkür ederim. Ayrıca Yonca Topbaş'ı da sayenizde okuyor olacağım.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Endinin Mutfağının Değerli Takipçisi;
    Sektörünüz dışında ve bu iş yoğunluğunuzda vakit ayırıp Endinin Mutfağı ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.Değerli yorumunuz ise bloguma ayrı bir mutluluk kazandırdı !
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Diğer yemek siteleri gibi sadece yemek tarifleri değil böyle güzel şeylerde yayınladığınız için öncelikle teşekkür ederim.Sizin sitenizi işte bu yüzden takip ediyorum,hem güzel tarifler veriyorsunuz hemde bilgilendiriyorsunuz.Yonca Tokbaş'ı duymuştum ama yazılarını okuma fırsatım hiç olmamıştı bundan sonra severek takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Berrinciğim Merhabalr ;
    Böyle yorumlar bir yandan tatlı bir sorumluluk yüklerken omuzuma diğer yandan iyi ki yazıyorum dedirtiyor bana !
    Çok teşekkür ediyorum değerli ziyaretlerini ve yorumlarını her zaman beklerim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Lezzetli Gönül Sihirbası T. :) benim yüzümü kızarttın sanki bu dediklerinle... Çok teşekkür ederim... Gerçekten çok şaşkınım okudum 4 kere. Ezberledim hatta belki... O kadar kıymetli ki bunları duymak, yani istediğim hayal ettiğim etkiyi bırakbilmiş olduğumu umarken görmek!... Darısı her gönülden yola çıkanın başına!
    Yonca
    "tadı damağında"

    YanıtlaSil
  6. Canım 4Yapraklı Yonca :)
    Nasıl mutlu oldum hem mailime cevap hem de Endinin Mutfağına yorum !!!! Oleyyy oleyyy ve en önemlisi bana da harika bir isim uygun görmüşsün ''Lezzetli Gönül Sihibazı T.'' bundan böyle bu isimi hiç unutmayacagım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. benimde hevesle beklediğim ve bir solukta okuyup bitirdiğim bit kitaptı..o kadar bizden ve içtendi ki dediğin gibi 42.sayfa zaten beni benden aldı :)sende öyle güzel tavsiye etmişsinki seninde o güzel beynine sağlık :*

    YanıtlaSil
  8. Canım Sevalim :)
    Aynı kitabı okuyup üzerine yorum yapmak ne keyifli birşey !!!
    Tesekkür ederim canım...
    Sevgiler

    YanıtlaSil