14 Mayıs 2012 Pazartesi

Annem ve kardeşim benim için kelimelerle anlatılamayacak kadar önemli. Çok genç yaşta annelik mertebesine ulaşmış benim annem (17 yaşındayken beni almış kucağına) kardeşim de gelince biz omuz omuza veren küçük 3 kişilik bir aile olduk ama hep kocamandı annemin yüreği...Anneden çok arkadaş,dost oldu hep bize :)

Annem birgün önceden başladı hazırlıklara,dantel örtüleri ,kumaş peçeteleri çıkarıldı çekmecelerden...Özene bezene hazırladığı sofrasında biliyorum ki onun tek istediği hep birlikte olmak,bizi bir arada tutmak :)


Sofrada neler yoktu ki yumurta salatası ,salçalı sosis,sigara böreği,soslu biber kızartması,maydanozlu cevizli peynirler...

En önemlisi ise bu güzel masada birlikte olmak,sohbetlerimiz,kahvaltı sonrası Türk Kahvesi keyfimiz.Karşılıksız sevgi ve emek bana göre '' ANNE '' demek ve kardeşimle ben bu konuda gerçekten çok şanslıyız.Buradan da anneme iyi ki benim annemsin diye teşekkür etmek istiyorum izninizle :)
Sevgiyle


Tagged: , , , , , , ,

4 yorum:

  1. canım anneciğinin anneler gününü kutlarım.çok güzel bir masa hazırlamış.ellerine sağlık.ayrıca bu resimde anneni göremedim daha çok üç kız kardeş gibisiniz.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bende bu vesile ile tüm annelerin ve anne adaylarının bu güzel gununu kutlarım:)Annem ortamızdaki genç kız :)
    Güzel yorumların için çok tesekkur ederim
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil